100 frågor (snodd från Linda)

SENASTE
1. Dryck du drack:
 apelsinjuice
2. Telefonsamtalet du ringt var till: Mamma
3. SMS du skickade var till: Jonatan
4. Sång du lyssnade på: Molotov Jive - Made in Spain
5. Gången du grät: Minns inte

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger:
 som i en person två dejter eller en person i två olika omgångar som med personer emellan?
7. Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet
8. Har du varit otrogen: Nej.
9. Förlorat någon speciell person: Morfar och Farfar
10. Varit deprimerad: ja
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Mm flera ggr
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. 
Indigo
13. Svart
14. Brun

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: 
Njae beror på hur man ser det
16. Fått ditt hjärta krossat: nej
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ja
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: inte vad jag vet
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Samma lista som förra året, typ. (håller med linda)
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Nej.
21. Kysst en kompis: inte vad jag kommer ihåg

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat:
 alla utom max tio st
23. Hur många barn vill du ha: ....
24. Har du några husdjur: jag har en gerbil och en katt, sedan har vi två gerbiler till nu, marsvin, hundar och fiskar
25. Vill du ändra ditt namn: överväger att byta efternamn men lär inte bli av
26. Vad gjorde du under din födelsedag: vi var på tunnan ^^
27. Vilken tid vaknade du idag: tidigare än jag velat

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: kollade på stargate
29. Någonting som du längtar till: hmm
30. Senaste gången du träffade din pappa: i söndags
31. En sak du skulle vilja ändra i ditt liv: För mycket
32. Vad lyssnar du på just nu: Tommie Séwon
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Nisse: Aah
34. Vad gör dig irriterad just nu: mitt hår..

OM DIG:
36. Vad är ditt namn:
 Alexandra
37. Singel/upptagen: Singel
38. Stjärntecken: Vädur
39. Kille eller tjej: Jag är en tjej, iaf sist jag kollade.. :p (haha håller med :p)
40. Grundskola: Skyttorp + Säby
41. Gymnasie: HGY
42. Högskola: förhopningsvis i höst.. 
43. Hårfärg: just nu är det en typ brun/röd greja..
44. Långt eller kort: för kort
45. Längd: ca 170

46. Vad gillar du gällande dig själv: mina ögon.
47. Piercings: hål i öron+industrial, näsa
48. Tattoos: nej
49. Höger eller vänster:  öh

DIN FÖRSTA:
51. Operation:
 ingen
52. Piercing: Öronen
53. Tatuering: ingen
54. Bästa vän: Den äldsta är Linda den nyare är Sas <3 på er
55. Sporten du utövade: Gymnastik och sedan fotboll
56. Husdjur: Katten Pontus
57. Vaccination du minns: minns inte

58. Konsert: Britney spears med pappa men han ville nog gå mer än mig :P
59. Förälskelse: Johan
60. Alkohol du drack: minns inte men antagligen cider

JUST NU:
61. Äter du: 
Inget,
62. Dricker du: apelsinjuice
63. Är du på väg att: tvätta håret
64. Lyssnar du på: A1 - Heaven By Your Side
65. Väntar du på: tiden ska gå så jag kan gå till jobbet

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn:
 ...
67. Vill du gifta dig: ...
68. Karriär i åtanke: Hotellägare..

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: 
Ögon
70. Kramar eller pussar: Kramar is the shit <3
71. Kortare eller längre: Längre
72. Yngre eller äldre: Äldre
73. Romantisk eller spontan: Både och..
74. Snygg mage eller snygga armar: Ryggar är hett
75. Tatueringar eller piercingar: Ja
76. Känslig eller okänslig: öh känslig?
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: finns ingen mellanväg? (amen)

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: 
nej

80. Gjort något sjukt spontant: jag vet inte, så antar att det är ett nej (me too)
81. Tappat glasögon eller linser: men har slarvat bort mina bästa lasglasögon :(
82. Haft sex på första dejten: Nej
83. Krossat någons hjärta: Vet inte
84. Fått hjärtat krossat av någon annan: ....
85. Har du blivit arresterad: Nej men hemkörd av polis 
86. Dissat någon: Ja.
87. Gråtit när någon dött: Ja
88. Gillat din kompis (av samma kön) mer än som vän: Nej

TROR DU PÅ:
89. Dig själv:
 Vill jag inte påstå
90. Mirakel: Nej
91. Kärlek vid första ögonkastet: nej

92. Himlen: Ja.
93. Tomten: nej.
94. Att kyssas på första dejten: öh beror väl på
95. Änglar: Morfar är en ängel.

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojk/flick- vän på samma gång:
 Nej
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Familj, vänner, internet(mobil alltså tänkte jag då), mat, vatten :P
100. Vilken var din första och största kärlek som du minns?: Johan, flera år..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0