Nedrans skitstövel!

Nu är jag sur som fan och jävligt trött på det här!
Ni närmast mig vet att Hoffe köpte en telefon av mig för längesedan, var väl våras ngngång?
Han har fortfarande inte gett mig alla pengar, han har 200;- kvar att betala.
Visst, det kanske inte är så mkt pengar, om man inte heter Alexandra och är pank och dessutom ska bli student och kommer att behöva alla korvören!

Och till råga på allt så har han inget vett i skallen att själv komma till skott utan låter mig tjata och tjata och tjata och tjata.
Vilket får mig att känna mig skittaskig och blåst av honom. Hur schysst är det?? Och dessutom har nerver att säga att han bara är skyldig mig en hundring och inte två! jag har vittnen på hur mkt jag fått betalt och det är två hundra kvar!

Så nu har jag sagt ifrån ordentligt i lördags och messade honom och sa det jag precis skrev (fast lite diskretare, feg som jag är) och sa att jag skulle ha mina pengar senast måndag (idag) och han ringde upp strax efter och lovade att jag skulle få de idag och sa att JAG skulle ringa honom idag.
Dum som jag var trodde jag honom, borde fått en varningssignal av att jag skulle ringa men tänkte inte så långt då.

Och tro på fan, hela jävla dagen har jag försökt ringa honom, i tolv timmar vid olika tillfällen.
Först ringde det och sedan telefonsvarare, sedan började han trycka bort mig innan han stängde av telefonen helt.
Runt fem messade han och sa att han skulle ringa när han slutat. Än en gång trodde jag honom.

Klockan 22 ringer jag igen, tröttnat på att han aldrig hört av sig plus att det inte finns en chans i helvete att jag får mina pengar idag.
Igen, börjar han trycka bort mig, svarar dock en gång och sedan lägger på och nu har han stängt av telefonen.

Jag förstår inte varför han måste vara ett sådant arsel! Jag har varit på tok för snäll med honom, skulle ha begärt alla pengar på en gång, men vad ska man göra om han bara kommer med en del och säger att han inte har mer. begära ett kontoutdrag??

Har messat honom än en gång och sa att jag är grymt besviken på honom och att han behandlar mig som skit.
Och nu jävlar så blir han inte av med mig förrän jag får mina pengar, det kan han ge sig faan på.
tänker ring honom varje dag, så ofta jag kan. Han får byta nummer om han vill, då ringer jag på det.
Kan du ge dig faan på hoffe.
Inga silkeshandskar nu inte.

Och det kan jag säga, när jag har fått mina pengar - Kaputt. Finito.
Inte en chans att jag tänker betrakta honom som min vän, kompis eller ens bekant.
Man behandlar inte folk som han gör.
Arsel!

Kommentarer
Postat av: sas

De är inte mer än rätt.... du ska inte behöva känna dig dum för att han inte kan ta arslet ur vagnen någon gång.

2009-07-21 @ 00:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0