Förrsten så kom jag på en sak nu

Jag har köpt en bärbar dator :D
Var väl typ en och en halv vecka sedan jag köpte den men ändå..
Började skriva ett inlägg samma kväll men dumma sidan raderade allt D:

Jag gillar min dator.
Den är inte avandcerad eller ngnting sådant utan detta är min skoldator.
Den som får följa med fram och tillbaka till skolan och så. jag har ju faktiskt min stationära som också kommer att få följa med så har ju alla spel och sådant på den iaf så ^^

Mobilt bredband har jag också köpt från 3, fick köpa tillsammans med datorn.
Men vi ska åka och lämna tillbaka det när vi hinner, innan helgen för det gick för trögt där uppe.
Så jag har bestämt mig för att beställa det nya från Tele2. Deras "mega" eller vad det hette så kan jag ha det till både den bärbara och stationära, bara att flytta fram och tillbaka för använder ju de inte samtidigt iaf så.
Det känns bra, deras täckningskarta visar att tele2 är det ultimata jämnfört med 3.  De har över hela östersund + frösön (där jag ska bo) medan 3 bara hade bra täckning mitt inne i östersunds centrum, inte ens på skolan.

Däremot så borde jag försöka införskaffa mig en skrivare så att man inte är beroende av den på skolan utan kan sitta hemma i lugn och ro och skriva och skriva ut när man är klar, utan stress..
Men vi får se vad som händer.

--------------------------------

Sedan har jag också bokat en studentlägenhet åt mig nu.
En etta på 32 kvm (vilket inte säger mig ett skvatt) med kokvrå. Mamma och Conny har varit och tittat på den eftersom de ändå var där uppe. De tyckte den var skitfin och av bilderna jag har sett, som de tog, så verkar den helt okej.
Får se om jag kanske orkar och lägger upp en eller två bilder här så ni får se.

-------------------------------

nu tror jag att jag har skrivit av mig  det mesta hehe.
Så nu ska jag surfa lite, kanske börja kolla på skål s3 och hoppas på att hoffe dyker upp.

Längtar tills på lördag <3
Poooooodleesss :D:D:D <3<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0