Utmanad av Sadisten

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana några.


DIG
1. Hur lång är du?
 
170 cm typ
2. Vad vill du bli när du bli stor?
vet inte vad men tänker nog leta mig utomlands
3. Vad pluggar du?
just nu inte alls
4. Har du långt hår?
tycker inte det är speciellt långt men det är på g
5. Vilken hårfärg har du?
röd/brunt, vet inte riktigt vad det är just nu
6. Sminkar du dig?
Ja det gör jag
7. Har du haft sex senaste månaden?
Det har allmänheten inte med att göra :P
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
Svarta


FAMILJEN
1. Bor dina föräldrar ihop? 
Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa?
Jag vill inte favorisera
3. Hur många syskon har du?
tre
4. Vad är det senaste du sa till din mamma?
gonatt..
5. Vilken mat lagade din pappa senast? 
sist tror jag var på nyårsafton och minns jag inte fel var det fläskfile tror jag
6. Hur många ställen har du bott på?
med allt inräknat så tror jag det blir nio
7. Vem i din familj stör du dig mest på?
ingen speciell
8. Vilken familjemedlem är snällast?
Det handlar inte om att välja (håller med sadisten)
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
oj.. var meningen att jag skulle bjuda gustaf på bio men får bli nästa månad..
10. Hur gammal är din mamma?
Fyller 41

KOMPISAR
1. När var du senast med nån kompis?
i torsdag, i egypten med helena
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
Sas offcourse <3
3. Vem har du varit kompis med längst?
Det är linda som vinner med hästlängder på den skulle jag gissa
4. Vem känner dig bäst?
Sas och Doris. De känner mig allra bäst av alla
5. Längsta tid du varit osams med en kompis?
ingen aning, försöker att inte vara osams..
6. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans / hennes tröja om du gjorde det?
Inte i de orden men skulle inte tveka att säga om kompisen verkligen inte passade i den
7. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
Kan göra ja

KLÄDER
1. Vad har du på dig idag?
just nu vitt linne och träningbyxor
2. Har du bytt om idag?
japp, har haft uniformen på mig
3. Favorittröja?
Dublin University och första hgytröjan <3
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet?
inte tänkt på kläder så.
5. Har du gett bort kläder nån gång?
flera ggr.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång?
har inte alla?
7. Har du handlat kläder genom internet?
haha its my mekka.
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång?
har en känsla av att jag kan ha gjort det för länge sedan, men nu har jag gått om den sizen jag skulle ha ljugit om.
9. Fulaste plagget andra könet kan ha?
Haha som sagt inte tänkt på kläder på det sättet.
10. Vad använder du för skor?
gympaskor, stävlar, snowjoggs..

VÅGAR DU
1. Skrika åt dina föräldrar?
hahahaHAHA
2. Klä dig annorlunda?
vet inte om jag klär mig annorlunda. klär mig bekvämt.
3. Vara dig själv?
Ja oftast iaf.
4. Visa dig i bikini / badbyxor?
Bland vänner..
5. Fisa inför din pojk / flickvän?
Har ingen pojkvän eller flickvän :P (bra svar sado :P)
6. Pierca dig?
inga problem. gort förut kommer göra igen
7. Ge dig på utmaningar?
kanske inte riktigt min grej
8. Vara omogen?
Vi kan ju låta ngn annan svara på den åt mig kanske? :p
9. Äta småkryp?
usch nej.

Är du bäst?
nej men jag kan vara jävligt bra
Älskar du dina vänner?
över allt annat
Är du lat? 
är grisar skitiga?
Är du spelberoende?
*host*
Va spelar du?
svenska spel -_-
Älskar du någon?
Ja det gör jag.

JAG UTMANAR:

Mamma

Mia

Emelie

Kommentarer
Postat av: Mikusagi

Dina rosa skor är rätt annorlunda.

2009-02-08 @ 13:07:06
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Alex

Japp and me love them

2009-02-09 @ 00:28:26
URL: http://pulvermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0