Vi

Jag hittade en dikt jag fått bland alla mina papper


En känsla så glad,
så lycklig,
så lätt.
Går brevid dig och skrattar igen,
ser dig i ögonen och ler.
En känsla av att saker inte betyder så mycket längre,
en känsla av att vi är tillbaka.
Du och jag,
ett vi som blev två för att sedan bli ett igen.
En sådan känsla av lycka,
det känns så mycket lättare när du finns där igen.
Den här känslan har lärt mig att du och jag ska vara vänner.
För utan dig funkar jag inte helt,
utan dig funkar inte vi.
En känsla så vacker,
en lycka så ren,
ett skratt som återigen når himlen.
Din vänskap betyder mer än du anar,
mer än jag kan förklara.
Sol,
glass,
promenader,
vänskap.
Det är vi.

2007-03-29

Minns du? <3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint skrivet

2009-08-26 @ 14:36:18
URL: http://mjaou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart jag minns! <3

Såg första raden och bara "men shit, det där har väl jag skrivit?!"



<3 <3

2009-08-28 @ 23:07:04
Postat av: Alexandra

^^ <3<3

2009-08-30 @ 02:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0