Utmanad av uppdragmamma.blogg.se

25 frågor om dig själv.

Röker du ? Ja
Snusar du ? Nej
Skolkar du ? Inte längre, går ju inte i skolan nu (tyvärr)
Gör du frukosten själv ? går oftast direkt till lunchen
Har du suttit i rätten ? nej det har jag icke
Har du slagit ner någon ? nej
Har du pussat någon av samma kön ? många ggr 
Har du varit på strippklubb ? nej
Vad gör du när du blöder näsblod ? stoppar upp en tampong i näsan? Haha nej, jag har mina rutiner. Kanske får köra med tampongen nästa gång xD
När grät du senast ? oj.. när jag var riktigt trött. brukar vara då jag gråter
Vem kan du prata om allt med ? Doris, Sas
Har du solglasögon ? HAHAHAHA! Har jag solglasögon? Kära lilla du, du snackar med hon som har över 50 par 8]
Skriv en mening på engelska ? Omg!

Vem pussade du senast ?
Sas
Vem kramade du senast ?  Andreas
Vad är din högsta önskan just nu ? Heltidsjobb tror jag (och ngt annat ^_^)
Vad heter den hårspray du använder? Använder inte hårspray, funkar typ inte i mitt hår :(
Vem gillar du ? Jag gillar många.
Vilken färg har du på tröjan du har på dig ? Vit
Har du string på dig just nu ? Hur visste du det? :o
Känner du någon som heter Niklas ? Fyra stycken som jag kommer på på rak arm
Har du bärbar data ? jag vill ha :(
Är du blyg ? Hihi *rodna*
Vad tänker du på just nu ? Sture :o

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?

Mage,ben eller armar ? Det är inte så viktigt men ögonen och leendet är det jag oftast ser först. 
Bruna,blå eller gröna ögon ? Färgen spelar ingen roll
Långt eller kort hår ? jag gillar faktiskt långt hår bäst ^_^
Charmig eller rolig ? Både och
Röker eller snusar ? Föredrar att han röker
Vad kollar du först in på det motsatta könet ?  Ögon och mun, kommer jag bakifrån så är det ryggtavlan
Hur stor betydelse har kläderna ? Tycker inte så mkt så länge det typ inte är kläder med värsta fläckarna och så..
Gillar du någon just nu från det motsatta könet ? Jag gillar många. Beror på vilket sätt ni menar. men ja.
Gillar någon annan dig just nu ? Kan ju hoppas iaf ^_^

HAR DU


Blivit kysst ? ja
Stått på scen ? ja
Varit med om en bilolycka ? smärre i Italien
Klättrat på berg ? miniberg när man var liten


ANTINGEN ELLER


Kallt eller varmt ? kallt
Blått eller rött ? rött
Regn eller snö ?  regn
Ull eller bomull ? bomull
Rosor eller tusensköna ?  tusensköna
Vår eller höst ? Vår! Grönska <3
Historia eller vetenskap ? historia (skolämne: vetenskap)
Matte eller engelska ? engelska

ÖVRIGT

Svär du för mycket ?  Haha hell no! xD
Vilken låt lyssnar du på just nu ? The Archies - sugar sugar
Hur är vädret just nu ? mörkt.. orkar inte titta
Vart skulle du vilja åka ? tillbaka till tunisien
Vill du ha barn ? Som jag ser det nu; inga enga barn. Ska adoptera men inte en unge under tre. 
Isf vad skulle dom heta ? Har bara ett namn som jag verkligen gillar och vill ge till en unge; Seth. I värsta fall får jag väl skaffa en till katt och döpa den till det

SENASTE SOM DU

Träffade ? farmor
Pratade i telefon med ? mamma
Sov tillsammans med ? sas tror jag

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är utmanad!

2008-09-06 @ 14:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0