Ny utmaning

Utmanad

Blev precis utmanad av Mian och får väl göra den då..

Regler:

• Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

• Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

· Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

· Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.



1. Jag hatar såna här utmaningar när man ska berätta saker om sig själv..
Det är hemskt..

2.  Solglasögon.
De flesta av er vet redan nu vad jag menar.. men för er andra; Jag är inte så haj på väskor, smycken osv MEN oj oj oj
vad jag absolut älskar mina solglasögon! 8] Jag skojar inte.. vill ni ngnsin ge mig ngnting i present så ge mig bara ett par solglasögon och jag kommer älska er. Färg, form märken spelar ingen roll, det som är det roliga, finns i så många underbara varianter :D *host* har ca 60 st än så länge*host*

3.  Bebisar is a big no no.
De luktar konstigt, de ser läskiga ut, de låter och är jobbiga.. man måste klämma ut dom.
Ska inte ha en unge under tre, möjligen två och ett halvt. Adoption is the way to go.
Iaf just nu, man kan ju ändra sig.

4. Fotografering.
Jag säger alltid hur jag älskar att fota, och det gör jag verkligen, men det är skämmigt hur lat man är egentligen. Trots vackra dagar och mindre vackra när man kan se underbara bilder framför sig bara genom att titta ut genom fönstret..
Tror ni jag kommer ut för det? nej då.. jag har inte tagit en bild på jäättelänge (bilderna på sas inte räknade vid dettta tillfälle)

5. Mina apor.
En till sak som jag verkligen älskar, mina apor. Har börjat skaffa mig en mindre samling, mest mjukisapor.
Men jag förstår inte hur de kan vara så söta! Som Sas alltid säger, om jag ngnsin ska adoptera en unge under tre så kommer det att vara en apa <3

6. Jag älskar presenter.
Inte att få dom, eller förresten vem vill inte ha presenter.. Men nu menar jag att ge.. Tycker inte att det finns ngt roligare än att ge en person man tycker ngt som man vet att de har velat ha länge.. eller när man köper ngt som man är osäker på men som går hem oavsett. Man får se en sån lycka tillbaka :D
(Vi gav precis presenter till min morbror och hans fru, därav så blev det presenter ^^)

7. Jag har inget liv.
Jag har fan inte det, inget liv. När jag inte jobbar eller är på soft har jag ingenting att göra. jag bara sitter här och degar och degar med alla mina serier. Vilka jag älskar, missförstå mig inte <3
Men jag vill ha ngt att göra! :(

Jag utmanar:
har ju inte så många jue..
men jag utmanar iaf;

Mamma

Miku

Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0