Huvudvärk och ömma fötter

Idag har jag stått och sminkat folk i tre timmar.
Min handledare hos Forever Living ringde mig för ngn vecka sen och fråga om jag ville vara med på workshopen som de skulle ha den 10 nov (idag alltså), jag tvekade men sa tillslut ja. Varför inte liksom.
Så idag när dagen kom så har jag stressat för att hitta allt smink som skulle vara i boxen, använder det ju rätt ofta så ligger sällan där de ska.. Och så skulle jag hitta produktbroschyrerna osv.
Jag satt och sköt på det hela dagen för tänkte att det inte skulle ta så lång tid men som vanligt så blev tiden knapp..
Men tillslut när jag har fått ihop allt, bytit kläder och tagit mig ner till uttran och hittat falkvägen så kom nästa problem.. vart fan ligger 42:an? jag letade och letade.. tillslut så ringde jag lena (min handledare) och frågade vart jag skulle ngnstans men hon hade ju lika liten koll som jag..
När vi iaf hade hittat varandra så ringde hon efter en som redan var på plats och guess what, jag hade stått utanför det hela tiden. och frysit i onödan -_- .
Sen så stod jag och johanna (den andra sminktjejen) och sminkade gamla tanter och kvinnor i tre timmar. Var roligt, alla var jättetrevliga men guud  vad tröttsamt det var. Samt att vissa av tanterna var väldigt rynkiga så när man skulle sätta på ögonskuggan följde ögonlocken med så var tvungen att dutta på färgen.. men oj så tjusiga de blev!

Trots trevligt och roligt så resulterade kvällen i huvudvärk, ömma fötter och massiv ryggsmärta.
Nu man önskar att man hade ngn som kunde ta hand om en och ge massage.
Inte ofta man heter Alexandra och önskar det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0