....

Än så länge så har jag inte gjort så mkt idag.
Jag och Sas lekte lördag igår och skulle ha tittat på sex and the city filmen men vi kom aldrig så långt..
(måste bara inflika här atgt jag har en katt som sitter framför skärmen så jag har ingen aning just nu om jag stavar rätt eller iinte haha, men söt är han ^^)
Iaf, så kom vi aldrig till filmen utan fastnade på YouTube och kollade några McFly samt Westlife klipp. Var väldigt roligt dock ^^

Sen idag så åkte jag till Liljeholmen för att lämna in ett papper om heltid under jul till vår personalplanerare så förhoppningsvis så går det igenom. I need the money..

Och sen så satt jag här.. hade velat gå på en promenad egentligen men vädret är emot mig så får väl sitta här och glo istället.. inte mig emot iofs men ändå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0