sjuk och irriterad

Japp. Nu sitter jag på jobbet och snorar och är allmänt irriterad pga det äldre paret som precis var här.
Deras barnbarn hade, för ett par dagar sedan, hittat ett busskort och de ville då veta om ngn har frågat efter just det busskortet. Hur fan ska jag kunna veta det? Anlalet folk som ringer och kommer för att fråga efter sina busskort är skitmånga!
Sen ville de förstås lämna sitt nummer här så om ngn frågar efter ett busskort så kan de ringa dom.
Självklart sa ju jag att det inte går, vi skulle behöva trycka upp fem hundra kopior och plus det då ta emot alla andras nummer också som har hittat saker. Varje person som kommer hit och letar efter ngt skulle ju fan få 30 olika telefonnummer endast till privatpersoner som har hittat ngt! Och så blir jävlarna SURA PÅ MIG!
Va fan!? Behåll kortet då om ni inte vill lämna in det! Kom inte hit och gnäll på mig och mina kollegor bara för att ni är för snåla jävlar som inte vill lämna in ett kort till Hittegodset med motiveringen "då kan ju vem som helst ta kortet"

Fan vad störd jag blir på folk. Gå hem och lägg er igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0