värsta glad...

...jag är just nu! :D Jag har hämtat mina små söta gerbiler! de är helt underbara! kan itne sluta kolla på dom :D
just nu ligger de och vilar i toarullen jag la ner :) de fick inte ha huset än.. för då skulle de bara gömma sig så fort jag skulle försöka ta upp dom så då skulle dom inte kunna bli tama. Fast egentligen förstår jag inte skillnaden mellan ett hus och en toarulle.. de bäddar ju i den med?
Jaja det blir nog bra ^^ nu ska de få vara ifred iaf så de kan ta in den nya atmosfären. Eller SKA FÖRSÖKA låta de vara ifred ^^

hihi

image4

Kommentarer
Postat av: Mikusagi

Är inte gerbil en blomma?

2007-05-25 @ 20:02:15
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0