studentlunch

just nu sitter jag och gör mig i ordning. sketa tråkigt, men man vill ju vara lite fin på lunchen.
mössan ska ju på och allt.. och imorgon är det studenten.. lite nervigt börjar det bli faktiskt.. slog mig i morse att jag faktiskt tar studenten imorgon.. fan jag kommer ju sakna alla.. :(
ikväll ska jag och doris sova hos emelie. hennes kompis tony ska fixa vårt hår och så imorgon så vi blir jättefina ^^
fast jag är ju lite nervös över att han ska sminka oss.. jag är lite.. ja vet inte hur mkan säger men jag tycker inte om när andra sminkar mig.. tycker det blir bäst när jag gör det själv :$
nu råkade jag trycka på ngn tangent så allt blidde fetstil och får inte tillbaka det >.<
aja nu ska jag fortsätta så jag blir klar idag..

Kommentarer
Postat av: Mikusagi

Ctrl+B gissar jag på, men jag vet inte så mycket om blogg.se
Du får ge mig lite bilder någon gång! Någon gång i år, annars ingen brådska.

2007-05-31 @ 16:15:00
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0