Störd dag

Idag började inte speciellt bra. När jag väl kommit till skolan, utan att äta frukost, kommer jag på att jag glömt mitt kort. Och har man inte kortet får man ingen lunch vilket gjorde att jag kände mig lagom glad. :(
Men doris var snäll så jag fick äta med henne ^^ så det löste sig jue.

Efter lunchen skulle vi ha vår debatt om evolution, där kände man sig ju också lagom glad..
Det är ju inte speciellt lätt att debattera mot evolutionen med utgångspunkten Gud.
Men det gick rätt så bra ^^ Fast en av mina debattmotståndare (hade två) dissade mig och sa att det var mitt fel.
För jag hade minsann sagt att vi skulle ha vår debatt imorgon. Då vart jag jävligt sur.

Men det roliga började hemma. ^^

Doris följde med mig hem och vi var jätteflummiga av någon anledning :P

När vi skulle från Mian efter tårtan höll Doris på att döda mig med "tsunamiii" xD Jag skrattade så mkt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen :D Vi gjorde massa flumsaker bakom Vi i storvreten. Folk måste trott att vi var galna som vi skrattade och höll på ^^

Väl hemma igen fick jag ett ryck och målade ögonskugga på Doris med en grön märkningspenna.. Skitkul tyckte jag, mindre kul tyckte hon. Men det var då jag kom på dagens idé ^^ Jag ska måla Doris till en clown! :D
Och se det gjorde jag :D Sen målade hon mig också ^^

Färdigmålade och klara knallade vi ut och bestämde oss för att poppa förbi hos sas och se vad hon säger :P
Hon skrattade bara.. men det var kul att se alla reaktioner man fick.. två tjejer knallar runt och är målade som clowner i ansiktet :D Så jävla skönt ^^ Och fan vad folk glodde ^^
Men det var kul :D
Det absolut bästa var fan när Doris gjorde "tsunamiii" som clown xD både jag och mamma höll på att dö av garv ^^
Ska försöka lägga upp filmen på YouTube eller nått och skriva ner länken så ni får se :D

image2

Kommentarer
Postat av: Mikusagi

Vad sminkade ni med?

2007-05-16 @ 22:27:48
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Kajsa

Vi använde vanliga vattenfärger och eyeliner..

2007-05-17 @ 22:31:28
URL: http://pulvermos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0