Regeringen; Ett gäng clowner

Dagens regering är helt värdelös om jag ska vara helt ärlig.
Visst, jag röstade faktiskt på Folkpartiet och det står jag för. Jag gillar dom, men regeringen och alla fyra partier tillsammans är helt värdelös.
Ett gäng clowner som bara lallar runt i riksdagen och försöker komma på fler
sätt att terra oss "fattigare" i förorterna. Jag törs nästan slå vad om att partiledarna, när ingen ser dom, springer runt i mjukisar och flipflops inne i riksdagen; Bara för att de kan det. Det finns ingen som kan säga eller göra något. Det är ju DE som har makten, inte vi.

Haha nu kom jag att tänka på en sak.. tänk om de faktiskt GÖR det! Värsta kul det skulle se ut! xD

Att jag överhuvudtaget skriver något om riiksdagen är för att ämnet dök upp under en msn konversation med Herr Bumbi idag xD och där Herr Bumbi skrev  "Alla undrar vad fan han pysslar med och så förklara han det med "Nej fan, jag kände för det alltså. Palla slips och kostym varje dag. Nu är det clowntema i Riksdagen" "

Den meningen fick mig att börja garva och slutade i denna fina kreation. :P


image1

Kommentarer
Postat av: Mikusagi

o.O

2007-05-15 @ 06:57:07
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0