Matte..

..träffade jag idag! Så nu känner jag mig värsta glad :D har inte träffat honom sen.. kommer inte ens ihåg hur länge :o Odlat skägg hade han gjort också, det tycker vi om ^^ skägg är hett ;)
Han ska följa med mig på slutskivan på fredag, det känns jättekul att vi två ska göra ngnting. Han ligger ju inne i lumpen så blir ju inte att man ses så ofta längre,
tyvärr :( lumpen är dum!

Sen för övrigt så har jag städat heela dagen idag vilket inte alls är så kul men däremot nödvändigt.. >.< uscha.
Men oj vad fint det kommer bli när jag är klar ^^ Ska städa hela dagen imorgon med..
Inte kul.

Nej nu ska jag kolla på filmen på trean. den verkade bra ^^

Matte *peka* gammal bild men han är ju så söt ^^ *Min bästaste vän*

image5

Kommentarer
Postat av: Mikusagi

Skägg är usch.

2007-05-30 @ 06:33:14
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0